مطالب جالب و خوندنی

مطلب خوندنی از سراسر نت

مطالب جالب و خوندنی

مطلب خوندنی از سراسر نت

دعا و سوره های عالی برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو


دعا باز شدن بخت و باطل کردن طلسم دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت

دعا باطل کردن طلسم

ایرناب : برای مطالعه دعا باز شدن بخت و دعا باطل کردن طلسم به ادامه مطلب بروید.

دعا باز شدن طلسم , روش باطل سحر , باطل کردن طلسم بخت , دعا باز شدن بخت

دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت و انواع طلسم ها

باطل کردن طلسم به روش قرآنی – باطل السحر مجرب
قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن آنها بیان شده است. روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است وهمگی کمابیش با آنها آشنا هستند.
در ذیل نحوه باطل کردن چند نوع سحر و طلسم با مدد گرفتن از روشهای قرآنی مذکور می افتد:

۱- باطل کردن سحر و طلسم مرض و بیماری

همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

یک روش علاج این نوع سحر و طلسم
رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است:

۱- الفاتحة.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین ) هفت مرتبه.
۴- (بسم اللة أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

[در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.]

۲-باطل کردن سحر و طلسم محبت

نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است. از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.
(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.)

یک روش علاج و درمان طلسم محبت (دعا باطل کردن طلسم):
آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه ۱۰۲ از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( یا ایها الذین آمنوا إن من أزواجکم …) جهت درمان مسحور استفاده فرمایید.))
این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد). برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد. نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند). این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است. در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات ۸۱ و ۸۲ – و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۱۷ تا آیه شریفه ۱۲۲ – و سوره مبارکه طه آیه شریفه ۶۹ ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

۳- باطل کردن طلسم و سحر جنون ، دعا باطل کردن طلسم
سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.
(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :
در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقرة – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزلة – الهمز ة – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

۴-باطل کردن طلسم و سحر خمول ، دعا باطل کردن طلسم
(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.)

یک روش علاج :
روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :
الفاتحه – البقرة -آل عمران – یس – الصافات – الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیة الزلزلة القارعة.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

۵- باطل کردن طلسم بخت (باز شدن بخت بسته شده)
ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است. اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد. در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است. با وجود اینکه فرد دوست دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد (بصورت غیر عادی و به کرات و مرات). این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد. نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و….. البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.

یک روش علاج :

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو ) انجام اعمال ذیل است :
۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند) .
۲- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
۵- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ، له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر ) .
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.

 

دعا باطل کردن طلسم | دعا باز شدن بخت

*****

درمان طلسم مرض , درمان طلسم بیماری , درمان طلسم بخت , روش قرانی باطل سحر , باطل کردن طلسم و سحر جنون , باطل کردن سحر و طلسم محبت , روش قرآنی بخت گشایی , روش قرآنی گشایش بخت , روش قرانی ابطال طلسم بخت,دعا باطل کردن طلسم ,دعای بخت گشایی, باز شدن بخت بسته , باطل سحر مجرب , دعای گشایش بخت , روش علاج طلسم , شماره دعانویس , شماره دعانویس خوب , دعانویسی, باطل شدن طلسم , روش قرآنی باطل کردن طلسم, باطل کردن طلسم بخت + دعا باطل کردن طلسم

*****

 

به مطالب زیر هم سر بزنید :

**دعا مجرب برای بخش گشایی دختران مجرد**

**دعا و طلسم محبت شوهر و زن**

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را ...

دعای باطل سحر فوق العاده قوی و مجرب که نظیر ندارد - دانلود کتاب

citar.ir/دعای-باطل-سحر-فوق-العاده-قوی-و-مجرب-که-ن/

Mar 3, 2016 - و حتما هم دوست دارید یک دعای باطل سحر قوی داشته باشید که دیگه نه سحری نه چشمی نه جادویی در شما اثر نکنه و مانند یک دژ محکم جلوی همه خطرات شما رو ...

برچسب دعای قوی و فوری باطل کردن طلسم - غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ ...

gheib.blogsky.com/tag/دعای-قوی-و-فوری-باطل-کردن-طلسم

Translate this page

دعای عظیم الشان ذیل برای دفع و باطل کردن و پیشگیری از انواع مختلف سحر و طلسم ( عبری و....... مثل اسد المغضوب و زنقط و قط الاسود و خربط و طلمش و دنهش و زیتون و ...

دعایی قوی برای باطل کردن طلسم , باطل السحر مجرب - غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا ...

gheib.blogsky.com/.../دعایی-قوی-برای-باطل-کردن-طلسم-باطل-ال...

Translate this page

Aug 11, 2014 - دعای بسیار قوی باطل کردن طلسم و پیشگیری کننده از هر گونه سحر و جادو و طلسم الحمد لله رب العالمین اللهم لک الحمد کله دقه وجله علانیته وسره اللهم ...

باطل السحر قوی مجرب - دعای قوی باطل کردن طلسم - ملکوت 786

www.malakut786.com › ادعیه و اذکار

Translate this page

Aug 11, 2014 - ذکر و دعای باطل شدن طلسم , دعای قوی باطل کردن طلسم و جادو , دعا برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو , باطل السحر قوی و مجرب , دعای قوی باطل کردن ...

بهترین ، آسانترین روش باطل کردن طلسم و سحر - ملکوت 786

www.malakut786.com › احادیث معصومین علیهم السلام

Translate this page

Aug 30, 2014 - دعای باطل کردن طلسم , دعای باطل کننده طلسم , باطل کننده طلسم مجرب , باطل کننده طلسم قوی و مجرب , ابطال طلسم و سحر , دعای ابطال طلسم مجرب , دعایی ...

سه روش قوی برای ابطال سحر و جادو - برترین های دنیای مجازی

www.iran60.loxblog.com/tag/ابطال/ابطال.htm

Translate this page

سه روش قوی برای ابطال سحر و جادو - علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر.

دعاهای برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو - بیتوته

www.beytoote.com/religious/daru-manavi/cance2-spell-magic.html

Translate this page

اگر کسی را بسته باشند سوره مریم را بنویسد و بخورد گشاده میگردد. دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو. اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود ...

آپارات - دعای مجرب و بسیار قوی برای باطل کردن سحر و طلسم

www.aparat.com/.../دعای_مجرب_و_بسیار_قوی_برای_باطل_کردن_...

Translate this page

آپارات - دعای مجرب و بسیار قوی برای باطل کردن سحر و طلسم.

Searches related to دعای باطل سحر قوی

باطل سحر با ادرار

دعای باطل السحر از راه دور

دعای باطل سحر قفل

باطل السحر شیخ بهایی

باطل کردن جادوی سیاه

قویترین باطل سحر

دعای باطل السحر مفاتیح

طلسم باطل السحر

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Next


 

دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت

دعا باز شدن بخت و باطل کردن طلسم دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت

دعا باطل کردن طلسم

ایرناب : برای مطالعه دعا باز شدن بخت و دعا باطل کردن طلسم به ادامه مطلب بروید.

دعا باز شدن طلسم , روش باطل سحر , باطل کردن طلسم بخت , دعا باز شدن بخت

دعا باطل کردن طلسم و باز شدن بخت و انواع طلسم ها

باطل کردن طلسم به روش قرآنی – باطل السحر مجرب
قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن آنها بیان شده است. روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است وهمگی کمابیش با آنها آشنا هستند.
در ذیل نحوه باطل کردن چند نوع سحر و طلسم با مدد گرفتن از روشهای قرآنی مذکور می افتد:

۱- باطل کردن سحر و طلسم مرض و بیماری

همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

یک روش علاج این نوع سحر و طلسم
رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:
سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است:

۱- الفاتحة.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین ) هفت مرتبه.
۴- (بسم اللة أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

[در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.]

۲-باطل کردن سحر و طلسم محبت

نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است. از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل از طرف مقابل است.
(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.)

یک روش علاج و درمان طلسم محبت (دعا باطل کردن طلسم):
آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه ۱۰۲ از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( یا ایها الذین آمنوا إن من أزواجکم …) جهت درمان مسحور استفاده فرمایید.))
این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد). برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد. نشانه اولیه برای ابطال این نوع طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور، چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند). این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است. در غیر این صورت باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات ۸۱ و ۸۲ – و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۱۷ تا آیه شریفه ۱۲۲ – و سوره مبارکه طه آیه شریفه ۶۹ ) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

۳- باطل کردن طلسم و سحر جنون ، دعا باطل کردن طلسم
سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.
(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :
در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقرة – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزلة – الهمز ة – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

۴-باطل کردن طلسم و سحر خمول ، دعا باطل کردن طلسم
(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.)

یک روش علاج :
روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :
الفاتحه – البقرة -آل عمران – یس – الصافات – الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیة الزلزلة القارعة.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

۵- باطل کردن طلسم بخت (باز شدن بخت بسته شده)
ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است. اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد. در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است. با وجود اینکه فرد دوست دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد (بصورت غیر عادی و به کرات و مرات). این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد. نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و….. البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.

یک روش علاج :

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است. یک روش بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو ) انجام اعمال ذیل است :
۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند) .
۲- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن گوش دهد.)
۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در پی . (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.
۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند. هر سه روز یکبار این عمل را انجام دهد.
۵- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ، له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر ) .
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام میشود و حاجت میگیرد.

 

دعا باطل کردن طلسم | دعا باز شدن بخت

*****

درمان طلسم مرض , درمان طلسم بیماری , درمان طلسم بخت , روش قرانی باطل سحر , باطل کردن طلسم و سحر جنون , باطل کردن سحر و طلسم محبت , روش قرآنی بخت گشایی , روش قرآنی گشایش بخت , روش قرانی ابطال طلسم بخت,دعا باطل کردن طلسم ,دعای بخت گشایی, باز شدن بخت بسته , باطل سحر مجرب , دعای گشایش بخت , روش علاج طلسم , شماره دعانویس , شماره دعانویس خوب , دعانویسی, باطل شدن طلسم , روش قرآنی باطل کردن طلسم, باطل کردن طلسم بخت + دعا باطل کردن طلسم

*****

 

به مطالب زیر هم سر بزنید :

**دعا مجرب برای بخش گشایی دختران مجرد**

**دعا و طلسم محبت شوهر و زن**

ادامه مطلب ...

تکست برای زیر اینستاگرام نوشته برای زیر اینستاگرام شعر کپشن اینستاگرام

متن واسه زیر عکس - تــــــــوپ تـــــــــاپ

متن خوب و زیبا برای کپشن اینستاگرام | کپشن های شاخ و خاص برای  اینستاگرام

.

.

مرا به خلسه میبرد حضور ناگهانیت … کاظم بهمنی

.

.

والله که بی تو مرا حبس می شود این شهر … مولانا

.

متن زیبا اینستاگرام

.

دست رو موهاش که می کشم میره عکس بعدی

.

.

عاشق چوپانی هستم که گرگ ها را به شکار می برد … مهدی رودکی

.

.

رفاقت فقط اسمش قشنگه

.

.

غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

.

.

این شهر مرا با تو نمیخواست عزیز … علیرضاآذر

.

.

ای تف به جهان تا ابد غم بودن

ای ننگ بر این ساعت بی هم بودن

علیرضا آذر

.

.

بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟!

با غم انگیزترین حالت تهران چه کتم؟!

ادامه مطلب ...